Ramainya Kembar Artis Korea Jadi Hero Drama BL Di Thailand! Mana Satu Paling Mirip?

Prev1 of 9
Use your ← → (arrow) keys to browse

Peratus penonton wanita atau gadis untuk drama berkonsepkan BL (Boylove) melonjak tahap maksima. Lebih-lebih lagi, drama BL dari Thailand. Walaupun ia nampak pelik, hakikatnya ramai gadis suka menonton drama sebegini kerana ia ibarat syurga buat mata mereka kerana dapat melihat hampir seluruh pelakon lelaki dalam drama tersebut bukan saja kacak tetapi mempunyai susuk tubuh yang menarik.

Dalam pada itu, ia berikutan jua ramai pelakon dari industri ini mempunyai wajah yang mirip dan seiras artis Korea terutama sekali bintang KPOP. Atas alasan itu jua, rata-rata ramai peminat industri hiburan Korea turut menjadi penonton setia drama BL. Sebagai bahan bukti kajian ini, KOREA BUZZ senaraikan lapan hero BL dari Thailand yang sangat mirip dengan artis Korea.

Sebenarnya ramai, tetapi ini yang paling mirip dan iras. Malah, ada diantara mereka nampak seperti kembar atau pun adik-beradik. Benarlah bagai di kata, dalam dunia ini ada tujuh wajah sama tidak kiralah berlainan bangsa atau jantina. Anda rasa siapa yang paling sama wajahnya?

Prev1 of 9
Use your ← → (arrow) keys to browse

Kongsikan artikel ini