Anak Datuk Bandar Ditahan Atas Tuduhan Merogol Pelajar Di Pejabat Bapanya!

Kontroversi melanda selepas polis memfailkan aduan bahawa anak kepada seorang ahli majlis Bandaraya di utara Wilayah Gyeonggi menyerang seorang pelajar sekolah menengah perempuan yang masih dibawah umur.

Menurut Agensi Polis Utara Gyeonggi pada 22 Julai 2021, seorang pelajar sekolah menengah di wilayah Gyeonggi utara memfailkan aduan kepada Agensi Polis Utara pada 20 Julai bahawa dia diserang secara seksual oleh seorang lelaki berusia 20-an di sebuah pejabat di rantau ini.

Pelajar itu telah berhubung dengan lelaki itu yang mana dia belajar melalui Facebook. Mereka berjanji untuk bertemu antara satu sama lain buat kali pertama pada akhir Januari 2021.


FOTO HIASAN PEXELS

“Saya temui dia buat kali pertama, dia mengarahkan saya ke pejabat bapanya, memeriksa sama ada pintu terbuka dan memberitahu saya untuk pergi pada mulanya. Kemudian, dia berbaring di atas sofa di pejabat sebelum menarik saya untuk berbaring bersama-sama, dan tiba-tiba bangun dan mengambil kontraseptif keluar dari poketnya.”

“Saya diugut untuk membiarkan orang lain tahu selepas serangan seksual. Perkara yang sama berlaku lagi beberapa hari kemudian di pejabat yang sama. Saya tidak dapat melaporkannya kerana saya takut bahawa saya akan diugut lagi dan diketahui oleh ibu bapa saya, ” kata mangsa.

Agensi Polis Utara mengarahkan lelaki itu dipindahkan ke balai polis tempatan pada 21 Julai 2021 untuk menyiasat aduannya.

FOTO HIASAN PEXELS

Seorang pegawai polis berkata, “Untuk memeriksa kandungan aduan, siasatan ke atas pengadu dan lain-lain akan dijalankan tidak lama lagi. Kami tidak boleh mendedahkan butirannya.”

Dalam perbualan telefon dengan Newsis, Datuk Bandar itu berkata, “Saya mendengar mengenainya, bercakap dengan anak saya, dan saya akan cuba menyelesaikannya dengan lancar. Saya tidak bertemu dengan plaintif.”


Kongsikan artikel ini