Apply Now! Slot Muncul Sebagai Model Edisi Istimewa Korea Buzz

Hey model-model di luar sana, peluang emas untuk anda menghiasi majalah terkenal Korea Buzz kini terbuka! Menjelang hujung tahun ini, Korea Buzz akan melancarkan edisi istimewa cetakan mereka, dan segmen fashion spread yang memukau bakal menjadi tumpuan. Segmen ini akan menampilkan rekaan fesyen berkonsepkan Korea oleh pereka terkenal dari Korea dan Malaysia.

Kami sedang mencari 10 model lelaki dan perempuan yang yakin dan berani untuk memperagakan fesyen hebat ini. Terbuka kepada semua, sama ada anda sudah bergelar model profesional atau baru ingin mencuba nasib dalam dunia peragaan. Kriteria? Untuk wanita, ketinggian minimum 165cm, manakala lelaki mesti sekurang-kurangnya 178cm.

Menariknya, hanya dengan bayaran RM250, anda boleh muncul bukan sahaja dalam versi cetakan tetapi juga dalam edisi online! Nama dan wajah anda akan melonjak ke peringkat antarabangsa kerana edisi ini akan diedarkan di Malaysia, Korea, Singapura, Indonesia, Vietnam, dan Thailand!

Jadi, apa tunggu lagi? Booking slot anda sekarang dengan menghantar profil ke WhatsApp 011-1554 5514. Tarikh tutup penyertaan adalah sebelum 31 Oktober. Hanya yang terpilih akan dikenakan bayaran. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

Kongsikan artikel ini