Transformasi Ahn Bo Hyun Dalam Yumi’s Cells Bikin Ramai Wanita Mahukan BF Roco Man!

Pelakon Ahn Bo Hyun membuat penonton teruja dengan melengkapkan watak Guwoong, yang menggerakkan hati penonton dalam drama “Yumi’s Cells.”

Tarikan pertama adalah kadar penyegerakan di luar imaginasi. Ahn Bo-hyun, yang memberikan kesan yang kuat sebagai “manjitnam” melalui karakter Jang Geun-won dalam “Kelas Itaewon,” berhasil mengubah sekali lagi dalam “Yumi’s Cells.”

Ahn Bo-hyun, yang menunjukkan 100% sama seperti watak asal dalam webtoon memberi penonton keseronokan dengan tidak hilang walaupun butiran terkecil.

Pesona kedua adalah komedi romantis Ahn Bo-hyun. Ahn Bo-hyun menawan penonton dengan menyatakan hubungan yang normal dan realistik dengan tubuh yang sempurna dalam hubungan yang istimewa dan menarik.

Khususnya, ciuman pertama dengan Yumi (Kim Go-eun) menyampaikan keseronokan palpitasi merah jambu, dan ciuman rekonsiliasi pada percutian ke Sokcho. Dia juga berjaya  menyampaikan keseronokan rasa mala, serta fizikal teman lelaki wannabe yang tidak ada dalam realiti, membuat penonton jatuh cinta dengan pesona Gu Woong.


Pesona terakhir adalah kemampuan lakonan Ahn Bo-hyun untuk menyelesaikan Guung. Dari pertemuan pertama, Gu Woong, yang jatuh cinta pada pandangan pertama, Gu Woong, yang tidak pandai menyatakan keikhlasannya, dan Gu Woong, seorang  lelaki lurus yang tidak mundur di depan cinta, menggambarkan jejaka yang realistik.

Khususnya, algoritma “ya atau tidak” watak tersebut, yang mungkin mengecewakan, dinyatakan secara terperinci dengan kuasa ekspresif semulajadi Ahn Bo-hyun dan perubahan dalam julat emosi watak. Ia melengkapkan Guung tiga dimensi dan meningkatkan kesempurnaan drama.

Sementara itu, drama ini terus naik rating dengan kemunculan nama besar dalam bidang KPOP. Drama ini menggabungkan animasi dengan watak sebenar yang mana ia boleh menarik perhatian kanak-kanak untuk ketahui emosi seseorang.