10 Pengorbanan Besar Artis Korea Yang Ramai Tak Tahu Sampai Ada Yang Terkorban!

Prev1 of 11
Use your ← → (arrow) keys to browse

Nampak mudah tapi hakikatnya untuk bergelar anak seni terutama sekali artis KPOP bukanlah satu perkara yang muda. Apatah lagi terpilih untuk dilatih menjadi artis Korea. Sesungguhnya masih ramai tidak tahu, anak seni terpaksa berkorban pelbagai jenis sehingga ada yang terkorban.

Para pengkritik lebih-lebih lagi pembenci artis Korea ambil jalan mudah mencaci dan maki hamun mereka tanpa usul periksa. Oleh kerana itulah, peminat yang sudah tahu pahit jerih perjalanan seni artis Korea akan melenting apabila tuduhan tidak wajar dilemparkan kepada figura bergelar artis Korea.

Apa yang pasti, setiap pengorbanan mereka ini amat berbendang kerana individu dan syarikat yang mengendalikan mereka mempunyai matlamat dan sasaran sendiri. Jadi, satu perkara yang anda perlu tahu, artis Korea tidak dianggap manusia tetapi boneka dan produk yang dicipta dari kilang atas jenama dan formula masing-masing.

Istimewa buat pembaca Korea Buzz, berikut adalah 10 pengorbanan terbesar bintang Korea sebelum bergelar jutawan dan popular serta ada juga yang hanyut dan lenyap didunia nyata.

Prev1 of 11
Use your ← → (arrow) keys to browse

Advertisement
Advertisement

Sertai Pengalaman Digital Kami