Awak Tak Tergelincir? Warganet Berperang Dengan Selebriti Kerana Iklan TV Lee Sang Yi Tayang…


Ramai jadi histeria di Instagram selepas melihat video iklan yang dikongsikan pelakon drama May Of Youth, Lee Sang Yi. Pelbagai reaksi dan komen diterima Sang Yi apabila dia berkongsi video komersil lakonannya yang telah dimuat naik pada 20 Mei 2021.

Video tersebut bukanlah babak lakonan drama tetapi video iklan syampu badan. Pada pagi 21 Mei 2021, video tersebut menjadi tular dengan jumlah tontonan lebih 940K. Video ini bukan saja mendapat reaksi luar biasa dari peminat sebaliknya dia turut mendorong ramai aktor hebat di Korea untuk berkumpul dan membahaskan tentang iklan tersebut.

Foto dari iklan


Aktor Kim Sung Chul tergelak besar dengan memberikan komen bahawa betapa segarnya. Menjawab komen tersebut, Sang Yi membalas dengan mengatakan aktor ini mendorong ramai tergelak dan kenapa pula dia tergelak. Malah, Sang Yi turut mengatakan ia lebih segar dari yang dibayangkan.

Selain Sung Chul, aktor Lee Dong Hwi turut komen ia lebih segar dari yang dibayangkan. Malah, penyanyi Alex bertanya sambil tersenyum mengatakan, awak tidak tergelincirkah?

Menjawab segala komen tersebut, Sang Yi menjalankan tugas sebagai model dengan menjawab tagline iklan tersebut ia lebih segar dari yang dibayangkan.


Penyanyi Kim Jungmin pula mencelah dan mengatakan, Sang awak memang lelaki Macho!. Komen tersebut menimbulkan jenaka besar apabila Sang Yi mengatakan bahawa Jungmin bukan ahli tetapi dia sebenarnya malu besar.

Reaksi paling luar biasa apabila Kim Go Eun memberikan komen “Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm” dengan dijawab Sang Yi Kenapa? Saya dapat rasa vibe sebenar.


Ternyata, laman instagram aktor yang sedang ligat sebagai hero kedua drama May Of Youth ini masih panas dengan pelbagai perang komen antara netizen dan selebriti Korea.