Umur 55 Tahun Tapi Badan Meletop! Aktor Cha In Pyo Berjaya Ubah Badan Dalam 100 Hari

Nama pelakon senior, Cha In Pyo menjadi bualan netizen Korea apabila badannya yang seksi dan berketak-ketak di usia 50-an mengejutkan ramai wanita. Bahkan, ramai lelaki juga cemburu dengan susuk tubuh Cha In Pyo walaupun sudah berusia 55 tahun pada tahun ini.

Inilah hasil 100 hari


Menerusi penampilan dalam program Fire Beauty yang disiarkan pada 24 Jun 2021, aktor ini berjaya menyahut cabaran 100 hari untuk merubah badannya.

Penampilan terbaru Cha In Pyo


“Saya mendengar bahawa rakan saya di kolej begitu tidak berpuas hati bahawa dia membuat wang yang cukup untuk mendapatkan nafkah semasa bekerja di bank. Saya akhirnya mengumpul semua duit untuk saya membayar ¬†bagi membuka kelab kesihatan, tetapi ia ditutup sepanjang kerana Covid-19.”

Poster filem yang menampilkan dirinya

“Saya ingin bercakap tentang sesuatu yang diharapkan, jadi saya mahu bertukar impian dengan rakan saya. Impian nombor satu saya adalah untuk menjadi model penghias muka depan Majalah Otot. Jadi kita kena lakukan bersama-sama,” kata pelakon ini.

Aksinya dalam sebuah drama.

Untuk mendapatkan hasil sebegeni, saya bangun seawal jam 5 pagi dan fokus untuk mendapatkan otot dengan bantuan dan tunjuk ajar dari jurulatih profesional. Difahamkan, Cha In-pyo juga telah didiagnosis dengan cakera leher dan cakera pinggang. Khabar angin mengatakan bahawa dia telah melakukan senaman dan pemulihan.

Sangat mengenjutkan ramai

Potongan badannya seperti patung mannequin mencuri perhatian ramai. Banyak penonton terkedu dan terkesima melihat hasilnya.