Timbul Konflik & Pelik, Gadis Bra Gelek Sakan Tengah Jalan Sambil Dating Dengan Atuk!

eorang wanita Korea yang bekerja sebagai BJ di saluran Afreeca TV menari dan bergelek sakan di tengah jalan sewaktu panas terik dengan ditemani seorang lelaki tua .

 Temujanji yang memakan masa 3 jam itu menunjukkan kedua mereka ini seronok keluar bersama sambil menari dan makan di jalan. Segala aktiviti di Stesen Bucheon telah dikongsi BJ Lia secara langsung di Afreeca TV .

Setelah tiba dilokasi yang ingin dituju, Lia telah memasang kamera dan terus menari kegembiraan. Ramai pengunjung yang berada di situ melihatnya yang begitu teruja sehingga tidak mempedulikan orang lalu lintas.


Lia hanya memakai seluar dalam dan bra serta kardigan pendek yang menunjukkan susuk tubuhnya yang glamor. Ia memang seksi dan menjolok mata.  Selepas sejam Lia membuat lintas langsung, seorang tua datang menegurkan dan duduk di lantai sambil memandang Lia.

Selepas itu, atuk tersebut melambai dan menunjukkan keterujaan bersama Lia. Secara tidak langsung, mereka berdua menari bersama. Selepas itu, lelaki tua itu menawarkan Lia untuk membeli baju untuknya.

Menariknya, atuk tersebut mengatakan dia mempunyai selera yang bagus dalam bidang fesyen. Oleh itu, dia mahu membeli baju t-Shirt Navel dan seluar untuk Lia. Tanpa segan silu, Lia menerima tawaran tersebut dan pergi membeli-belah bersama atuk tersebut.


Selain itu, atuk tersebut juga menunjukkan perangai mesranya dengan memegang tangan lia dan jalan bersama. Malah, Lia juga menunjukkan aksi manja dengan meletakkan kepalanya di bahu atuk tersebut. Kemesraan mereka berdua diteruskan dengan berkenalan dan terus makan bersama.


Apabila sampai ke penghujung siaran langsung, penonton meninggalkan komen yang mencurigakan. Ramai meninggalkan reaksi konflik sehinga tidak mampu untuk menontonnya kerana ia kategori pelik. Malah, ada juga mengatakan video seperti ini tidak pernah di lihat lagi dari mana-mana saluran yang lain.