Pernah Tular Lagu Sakitnya Tuh Disini , Jonathan ATEEN/NPI Kerap Ke Malaysia & Bicara Soal Islam Termasuk Lihat Mekah!

Prev1 of 3
Use your ← → (arrow) keys to browse

Melihat wajah dan penampilan figura September 2021, ramai tidak menyangka rupa-rupanya jejaka bernama Jonathan Yau ini bukanlah jejaka Korea seratus-peratus. Namun, Jonathan yang fasih berbahasa English ini adalah bekas pelatih KPOP dan pernah menyertai kumpulan KPOP Seperti ATEEN , NPI dan Elvin Crew. Kumpulan NPI pernah tular menerusi lagu Sakitnya Tuh Di sini.

“Saya pernah debut dalam kumpulan KPOP dan mengadakan persembahan di banyak negara. Saya asal dari Hong Kong dan sekarang tinggal di Korea. Sejak High School lagi saya telah menetap di Ireland dan saya adalah graduan dari United Kingdom.



“Saya juga adalah Arkitek Teknologi berlesen dan baru saja konvo dalam Master Degree di Universiti Sungkyunkwan dalam bidang arkitek. Memandangkan saya pernah debut dalam KPOP, itu menunjukkan minat mendalam saya dalam KPOP. Namun sekarang ini saya lebih fokus sebagai influencer.



“Saya banyak update content di Instagram dan Youtube. Lagi pula saya baru je tamat belajar. Tentang cinta, saya sayangkan keluarga dan kawan saya. Ini bermakna saya masih solo dan available untk wanita,” katanya.

Prev1 of 3
Use your ← → (arrow) keys to browse