Eksklusif: Bakal Bercerai, Mualaf Korea Salahkan Isteri Padahal Sudah Sedap Berzina Dengan Janda Sundal!

Sambungan dari kes mualaf lelaki yang kantoi curang, Isteri kepada mualaf Korea yang tinggal berjauhan dari suaminya itu terkejut apabila menerima panggilan telefon dari ibu mertuanya. Dalam keadaan menangis dan menyesal, ibu mertuanya telah mendedahkan bahawa suaminya kini sudah curang. Lebih teruk lagi, suaminya itu bangga dengan ibunya bahawa dia sudah mempunyai kekasih baru dan sudah banyak kali meniduri wanita yang mempunyai ciri lengkap wanita yang dicarinya.

Tanpa rasa bersalah, suaminya itu pula menuduh bahawa ia berpunca dari isterinya yang hidup berjauhan. Padahal, isterinya yang cuba membimbingnya itu sudah banyak kali menyelamatkan perkahwinannya. Apabila diajak berbincang, suaminya sering saja mengelak mengatakan bahawa dia sibuk dengan urusan kerja.

Isteri mana yang tidak kenal suaminya, wanita tersebut tabah dan faham keadaan suaminya yang dalam keadaan gersang kerana sekian lama tidak mendapat layanan batin dari isterinya yang tidak dapat pulang ke Korea kerana masalah COVID-19.

Foto gambaran mualaf Korea- Foto AAVEC

Walaupun isterinya kecewa dengan sikap suaminya, wanita ini cekal dan tahu bahawa wanita yang mempunyai hubungan sulit dengan suaminya itu hanya mahukan aset fizikal yang ada pada suaminya. Malah, suaminya yang bertubuh tegap itu seorang lelaki yang bersih dari rokok dan hanya suka menghabiskan masa bersenam.

Namun, wanita yang berstatus janda itu berjaya menggoda suaminya hanya kerana mahu memuaskan nafsunya walaupun dia sudah berfoya-foya dengan ramai lelaki lain memandangkan kerjayanya sebagai pelayan di pusat hiburan.

Dalam pada itu, isteri mualaf ini terpaksa terima di mana suaminya yang sudah buta dengan seks yang diberikan wanita tersebut mahu tamatkan perkahwinan yang dibinanya lebih tiga tahun. Pun begitu, isteri ini tahu bahawa suaminya itu akan kembali kepadanya kerana banyak kelemahan yang ada pada suaminya pasti tidak boleh diterima oleh wanita sundal itu.

Gambaran mualaf Korea yang curang


Lebih teruk lagi, suaminya itu sebenarnya sudah pun dibuang keluarga sendiri dengan perangai yang tidak senonoh dan tidak bertanggungjawab. Sesungguhnya, isterinya itu yakin wanita sundal itu pasti akan tidak terima bahawa suaminya mempunyai sakit yang disembunyikan termasuklah sakit jiwa.

Apa sekalipun, isteri mualaf ini hanya mampu berdoa dan berserah kepada ketentuaan Illahi. Dia redha kalau perkahwinan itu bertemu titik noktah dengan penceraian. Malah, dia dikatakan bakal ke Korea untuk menguruskan urusan penceraian. Walaubagaimanapun, dengan keadaan sekarang ini, penceraian mereka akan mengambil masa dalam tempoh yang lama kerana faktor jarak dan persekitaran yang tidak mengizinkan.