Bangga Sehotel Sama Skandal & Isteri, Lelaki Mengaku 10 Tahun Menyundal Tanpa Ketahuan !

Kisah benar kali ini datang dari seorang lelaki yang mahu dikenali dengan abam maleq. Menurutnya, dia adalah seorang lelaki biasa yang tidak mempunyai wajah kacak. Sebaliknya, Maleq adalah seorang lelaki berstatus suami orang dan berasal dari selatan tanah air. Dia merupakan seorang yang sangat jujur dalam menjalinkan hubungan.

Foto hiasan dari studio helios

Pengakuan yang mengejutkan apabila Maleq dengan berani menaikan gambar dia berpelukan dengan isteri dan gambar dia berpegangan tangan dengan skandalnya. Menerusi status tersebut, dia menyatakan bahawa dia sedang bercuti atau honeymoon dengan isteri dan juga kekasih gelapnya.
Maleq memberitahu, kekasih gelapnya itu adalah seorang lelaki. Dia sangat teruja kerana dapat Bersama dengan kekasihnya itu bercuti di hotel yang sama. Namun, dia tidak pula memberitahu sama ada berkongsi bilik atau pun tidak. Namun, dia mengatakan bahawa sedang mengalami saat yang paling indah.

Lebih mengejutkan lagi, dia sebenarnya sudah lebih 10 tahun menjalin hubungan songsang dengan ramai lelaki. Dalam erti kata lain, dia menjalinkan hubungan seks dengan ramai lelaki yang lain tanpa diketahui isterinya.

Foto hiasan dari Studio Helious

Menurutnya, kekasih gelapnya itu juga tidak mengetahui aktivitinya melayan ramai lelaki. Dengan nada rendah hati, Maleq berkata apa yang dia peroleh selama ini kerana dia bersikap jujur dengan pasangannya.

Namun, kejujuran yang bagaimana tidak pula dikatakan oleh Maleq. Tapi dia Bahagia menjalani kehidupan begini kerana Bahagia. Kalau benar dia kata jujur, tapi kenapa sudah 10 tahun isteri dan kekasih gelapnya itu tidak tahu dia menyondol banyak lubang jantan yang lain?

Apa sekalipun, perkongsian Maleq ini bukanlah sesuatu yang mahu dibanggakan dirinya. Sebaliknya, Maleq hanya mahu bahawa ramai orang lain sedar kerana semakin ramai lelaki berstatus suami dan bapa orang menjalinkan hubungan sejenis tanpa diketahui.

Siapakah yang patut disalahkan dalam hal ini? Cuba bagi tahu sikit? Sekiranya anda mempunyai cerita menarik untuk dikongsikan, sila DM facebook atau Instagram Korea Buzz.