Tukang Urut Songsang Dedah Video Onani Bogel 2 Bekas Peserta Pageant Malaysia Yang Kini Foto Berlambak Di Papan Iklan!

Laman Twitter milik seorang tukang urut menjadi tular apabila dia berkongsi dua video yang melibatkan dua bekas peserta pageant lelaki Malaysia. Lebih mengejutkan, tukang urut berbangsa Cina itu mendedahkan video yang bukanlah disunting langsung.

Menurut akaun tersebut, tukang urut ini adalah songsang dan ada juga menunjukan video dia melayan pelanggan serta berbogel.

Video byang disebarkan itu adalah video kedua-dua bekas peserta ini berbogel dan melancap. Malah, mereka menunjukkan alat sulit dengan jelas dan serta terpancut sebab beronani.

Foto Hiasan Pexels

Berdasarkan video berkenaan, peserta yang kacukan cina dan berasal dari borneo itu telah melakukan video aksi panas tersebut sewaktu remaja lagi. Dia kini semakin popular dan mempunyai ramai follower di Instagram. Menurut sumber dia mendapat naib johan dalam pertandingan pageant berkenaan.

Kini, banyak papan iklan di Malaysia menggunakan wajahnya. Jadi, tidak hairanlah banyak jenama popular antarabangsa ada tertera wajahnya. Seorang lagi peserta dikatakan berasal dari Borneo juga. Tetapi video berkenaan seperti baru saja dirakamkan kerana wajahnya masih lama sewaktu dia menyertai pertandingan dan meletakkan dirinya di tangga ke lima teratas.


Apa sekalipun, tujuan tukang urut itu berkongsi video berkenaan bukanlah dengki sebaliknya dikatakan dia mahu mendedahkan siapa sebenarnya orang berkenaan. Apapun, dengar cerita disebakan ini juga, peserta tersebut tidak dipilih mewakili Malaysia dalam mana-mana pertandingan yang lain.

Adakah anda kenal siapa mereka? Yang penting, salah seorang pernah muncul dalam sebuah program di Astro. Cuba teka!