Ayuh Bantu 2NE1, 4MINUTE, SPEED & Bekas Artis K-POP lain Kembali Bersatu

 

Program Running Man tidak jadi diberhentikan disebabkan banyak peminat mahu program itu diteruskan lagi. Permintaan berkenaan bukan hanya datang dari peminat Korea saja. Sebaliknya, peminat antarabangsa lebih banyak membantu untuk mereka terus menghiburkan peminat dalam program tersebut.

 

Terbaru, banyak kumpulan K-POP seperti 2NE1, 4MINUTE, KARA, SPEED, C.CLOWN, LED APPLE dan LC9 terkubur atas masalah yang tidak dapat dielakkan. Malah, berita sedih terkuburnya kumpulan K-POP ini semakin menjadi-jadi sehingga awal tahun 2017. Di fahamkan, lebih 100 kumpulan K-POP sudah pun dibubarkan bermula dari 2011 sehingga 2017.

 

Atas dasar itu, EH! KOREA BUZZ memberi anda peluang untuk memilih beberapa bekas bintang K-POP yang patut kembali bersatu menghiburkan peminat. Undian dan permintaan yang banyak bakal merubah nasib bekas-bekas bintang K-POP ini.

 

Malah, ia memberi semangat baru bagi bekas bintang K-POP ini kembali menyinar. Apatah lagi bagi mereka yang masih tidak melakukan sebarang aktiviti di Korea.

 

 

 

 

Jom undi dan pilih sekarang.

 

 

Please select a valid form

Kongsikan artikel ini